Konserwacja podwozia Honda Civic
opis wykonania konserwacji na przykładzie Hondy Civic VII

Konserwacja podwozia Civic VII
Zakonserwowane podwozie

Konserwacja podwozia Civic VII
Stan podwozia po demontażu osłon i układu wydechowego

Konserwacja podwozia Civic VII
stan podwozia po demontażu osłon i układu wydechowego

Konserwacja podwozia Civic VII
stan podwozia po demontażu osłon i układu wydechowego

Konserwacja podwozia Civic VII
stan podwozia po demontażu osłon i układu wydechowego

Konserwacja podwozia Civic VII
stan podwozia po demontażu osłon i układu wydechowego

Konserwacja podwozia Civic VII
stan podwozia po demontażu osłon i układu wydechowego

Konserwacja podwozia Civic VII
stan podwozia po demontażu osłon i układu wydechowego

Konserwacja podwozia Civic VII
Podwozie po myciu ciśnieniowym

Konserwacja podwozia Civic
Pokrywanie oczyszczonych miejsc preparatem BRUNOX

Konserwacja podwozia Civic VII
Pokrywanie oczyszczonych miejsc preparatem BRUNOX

Konserwacja podwozia Civic VII
Pokrywanie oczyszczonych miejsc preparatem BRUNOX

Konserwacja podwozia Civic VII
Pokrywanie oczyszczonych miejsc preparatem BRUNOX

Konserwacja podwozia Civic VII
Podkład epoksydowy

Konserwacja podwozia Civic VII
Podkład epoksydowy

Konserwacja podwozia Civic VII
Wypiaskowana i pomalowana proszkowo belka zderzaka

Konserwacja podwozia Civic VII
Konserwacja

Konserwacja podwozia Civic VII
Konserwacja
Na początku demontowany jest układ wydechowy, osłony układu wydechowego, tylne nadkola, odkręcane są linki hamulca postojowego.
Na życzenie klienta, dodatkowo demontowany jest tylny zderzak, oraz belka. Belkę ze względu na jej podatność na korozję, oraz kształty uniemożliwiające dokładne wyczyszczenie z luźnej rdzy oddajemy do piaskowania i malowania proszkowego.
Po demontażu wszystkich wymienionych elementów, podwozie myte jest za pomocą myjki ciśnieniowej. Operacja ta ma za zadanie wypłukanie luźnego brudu oraz drobinek piasku z zakamarków podwozia pojazdu.
Po wysuszeniu podwozia następuje mechaniczne oczyszczenie miejsc skorodowanych z luźnej rdzy. Miejsca trudniej dostępne oczyszczane są za pomocą małego pistoletu do piaskowania.
Kolejnym krokiem jest zastosowanie preparatu APP R-STOP w aerozolu. Nanosi się go na oczyszczone miejsca w godzinnych odstępach w trzech warstwach. R-STOP ma za zadanie związać resztki rdzy które zostały we wżerach po czyszczeniu mechanicznym. Po położeniu trzeciej warstwy należy odczekać 24 godziny przed rozpoczęciem dalszych prac.
Po wyschnięciu preparatu wiążącego dodatkowo nanosi się podkład epoksydowy. Podkład ma za zadanie poprawić przyczepność dla warstwy konserwacji oraz dzięki swojemu kolorowi ułatwia nanoszenie równomiernej grubości środka zabezpieczającego.
Ostatnim etapem jest nałożenie metodą natryskową środka konserwującego. Przy tym etapie dostosowujemy się do klienta, domyślnie używamy środków firmy NOVOL. Pełną twardość uzyskują po kilku dniach, nie kleją się tak jak preparaty typu BITEX, a po wyschnięciu tworzą estetyczną półmatową powłokę.
Czas wykonania usługi wynosi minimum trzy dni i jest zależny od warunków pogodowych.
Zapraszam do galerii.
Zdjęcia gotowej konserwacji były robione z lampą błyskową, chwilę po jej naniesieniu, stąd efekt nierównomiernego nałożenia izolacji.
9-V-2017
Usługa została zawieszona - przepraszamy